COOKIE REGLER
Cookies er vigtige for os at optimere vores hjemmeside. De indsamler generelle brugerstatistik og gemmer information, som gør, at vi kan tilbyde funktioner som bilsammenligning. Disse cookies gemmer ikke dine personlige data. Du kan læse mere om cookie på siden om datasikkerhed.

31-08-2017

Mød YouTuber Julia Sofia i ny Ford Fiesta i weekenden

Kig forbi Autohuset Vestergaard FordStore i Odense og mød YouTuberen Julia Sofia til Åbent Hus og lancering af den spritnye Ford Fiesta 

Har du også gået og tænkt over, hvad en YouTuber egentlig laver? Hvad går det ud på? Hvordan ser en YouTubers arbejdsdag ud? 

Nu får du muligheden for at møde en af de helt store i sit felt – og følge en YouTubers dagligdag helt tæt på! I forbindelse med lanceringen af den spritnye Ford Fiesta, inviterer Autohuset Vestergaard FordStore i Odense til Åbent Hus den 2.-3. september. ”Meet’N Greet” YouTuberen Julia Sofia, der til dagligt følges af mere end 100.000 unge – og som er ligeså stilsikker og underholdende som den spritnye Fiesta. Julia Sofia er kendt for sine beauty-videoer og sine videoer om hendes daglige liv. 

Tag dine børn under armen den 2. september kl. 12 og kom ned og mød YouTuberen Julia Sofia, som lader dig få indblik i dagligdagen som YouTuber og arbejdet bag hendes videoer. Måske har dine børn selv et ønske om at starte en YouTube-kanal og mangler lige det sidste skub til at komme i gang. Julia Sofia vil også inspirere og give tips til hvordan man kan komme i gang. Har du spørgsmål, svarer Julia Sofia med glæde.

Du vil helt sikkert gå herfra med et smil på læben, en autograf og en selfie eller to med Julia Sofia.


Mange siger, at YouTubere er vores tids entreprenører og pionerer. De tager en idé og gør den underholdende og tilgængelig for alle. YouTubere kan sammenlignes med Fords grundlægger Henry Ford, der havde en idé om at gøre bilen tilgængelig for alle og gjorde den til virkelighed ved introduktionen af samlebånd i produktionen, så priserne faldt drastisk.

Udviklingen af YouTubere og deres følgere er steget eksplosivt gennem de seneste 10 år og i dag har nogle YouTubere flere følgere end mange TV-kanaler. YouTubere brugere deres dagligdag som udgangspunkt for deres videoer.



Nyheder og events