COOKIE REGLER
Cookies er vigtige for os at optimere vores hjemmeside. De indsamler generelle brugerstatistik og gemmer information, som gør, at vi kan tilbyde funktioner som bilsammenligning. Disse cookies gemmer ikke dine personlige data. Du kan læse mere om cookie på siden om datasikkerhed.

04-12-2015

Ford præsenterer Juleønsket

Ford er gået all-in og er i år både AFP-partner, hovedsponsor og præmiesponsor på TV 2’s julekalender ”Juleønsket”. Målet er at være med i de danske stuer, når julehyggen hver aften i december sænker sig og samler Familien Danmark med julekalender, lys og nærvær. ”Vi ved, at vores biler, jul efter jul, bringer familier sammen på kryds og tværs af landet, og at julen for mange først rigtig starter, når bilen er pakket med gaver og familien er på vej til julehygge ”udtaler Tom Maxmølris, Marketingchef hos Ford, og fortsætter: ”Men julen er også hverdagene i december, hvor danskerne kører fortravlede hjem fra job og skal nå det ene og det andet, og der så alligevel sker det, at en helt særlig hygge spreder sig, når julekalenderen toner frem på skærmen. Julekalenderen er en unik dansk tradition, der samler os og det vil vi hos Ford gerne være en del af”, fortsætter Tom Maxmølris.

Oplev skuespillerne fra Juleønsket

For de ekstra engagerede Julekalender-fans bliver det endda også muligt at komme helt tæt på nogle af skuespillerne hos Fords forhandlere. Hovedrolleindehaverne ”Julie” (Olivia Hillingsø) og ”Rafi” (Jonathan Lindinger) kommer forbi Fords fem FordStores i december og skriver autografer. De hjælper med at gøre besøget hos en Ford forhandler til en ekstra god oplevelse i julemåneden. Antallet af besøgene hos bilforhandlerne er faldende og mange forbrugere foretager deres research udelukkende på nettet inden køb. Med familiearrangementer som ”Juleønsket” vil Ford gerne signalere, at familierne er velkomne, og at man hos Ford kan få en god oplevelse og blive opdateret på bilfronten uden nødvendigvis at skulle underskrive en slutseddel.

Vind en Ford Focus

For at sætte ekstra trumf på julen sætter Ford en bil på højkant i en tegnekonkurrence for børn.

For at være med i konkurrencen skal børnene tegne deres drømmebil og forældrene sætte kryds ved de kriterier, de vægter højest, når de skal købe bil. På den måde får Ford både indblik i de kommende bilkunders drømme, og får samtidig sat et positivt aftryk hos børnene. Samtidig tager Ford temperaturen på, hvad forældrene fokuserer på, når de skal købe bil. Tegnearket medfølger, når man køber en lågekalender, og hele overskuddet fra salg af lågekalendere går til Julemærkefonden. ”Sloganet for julekalenderen er, at det er magisk at være noget for andre, så alle børn der får en julekalender er på en måde med til at være noget for andre børn, samtidig med at de er med i konkurrencen om en stor gave til hele deres familie. Den konstellation kan vi godt lide hos Ford” slutter Tom Maxmølris.

Vinderen af en Ford Focus trækkes lillejuleaften d. 23. december.

Læs mere her: http://www.ford.dk/om-ford/TV2-Juleonsket



Nyheder og events